2nd generation side-grip piler and UP/DOWN hammer

Ensimmäisen sukupolven Sivu-Oton tuotekehittäjältä

2:sen sukupolven Sivu-Otto

Markkinoiden kehittynein ja tuottavin pontiniskijä.

 

RaMeC SGV 53 hp - 200 hp Sivu-Otto-Vibra – VAIN RaMeC’lla on "Centric Hit" keskeisen iskun tekniikka

2 syytä miksi RaMeC “keskeinen isku” on aina 20% voimakkaampi kuin mikään muu Sivu-Otto Vibra samassa kaivinkoneessa

  1. “Kuollut paino” on RaMeC’ssa 800kg, muissa Sivu-Otoissa 1500-2500kg
    – “Kuollut paino” on paino, jonka hydraulimoottorit kiihdyttävät YLÖS/ALAS 50 kertaa sekunnissa
  2. RaMeC’ssa vibravoima on pontin keskellä. Kaikkien kilpailijoiden tuotteissa 80-90mm (2 feet) pontin ulkopuolella

“Keskeinen isku” aiheuttaa 30-40% vähemmän maatärinää, tuottaa erittäin vähän pontin ravistusta, kovassa maassa: 3-7mm/s, mitattuna 7 meterin päässä rakennuksesta (pehmeässä maassa: 1-3m/s)

Monissa maissa suurimmat sallitut maatärinäarvot lähellä historiallisia rakennuksia on 6mm/s.

Niin kutsuttu “tärinävapaa käynnistys/pysäytys”-järjestelmä ei auta mitään, koska pontille tarvitaan vibravoimaa maan läpäisyyn.

Erittäin matala melutaso työskenneltäessä, alle 90db. Alhainen melutaso johtuu siitä, että “keskeinen isku” ei ravisuta ponttia.

RaMeC’in VOITELUJÄRJESTELMÄ

RaMeC on ainoa kaivinkoneasenteinen vibra, jossa on jatkuva voitelu ja jäähdytys

RaMeC’in OHJAUSJÄRJESTELMÄ

VAIN RaMeC ja piling rig (leader rig) saavat pontit suoraan X, Y, Z ja R suunnassa.

Tiedätkö yhtään muuta sivu-otto pontiniskijää, jonka käyttäjä pystyy ajamaan ensimmäisen ponttinsa suoraan X, Y, Z ja R suunnassa vain 4 tunnin koulutuksen jälkeen?

VAIN RaMeC’lla on UP/DOWN vasara

Jos vibravoima loppuu, in 2 minuutissa the käyttäjä on vaihtanut UP/DOWN vasaraan ja voi jatkaa työnsä loppuun.

Vasaran käyttö on taloudellisin tapa iskeä pontteja silttiin (london clay, cohesive soil), jossa jopa 600-800 hp vibrat epäonnistuvat

Usein ainoa tapa irroittaa jumiutuneet/kuivuneet pontit.